zaterdag 29 augustus 2015

Dag 2, Van Denver naar Colorado Springs (door Michel)

Goedenavond/Goedemorgen!

We waren natuurlijk op tijd opgestaan vanmorgen, wellicht was dat niet geheel vrijwillig maar c'est ça!

Eerst maar even naar de jacuzzi in het hotel. Ik moet zeggen, om 06.00 uur was het in ieder geval nog lekker rustig. Dat hij ook nog lekker op temperatuur was, maakte het ontwaken iets draaglijker. Mijn zwembroek is er wel door geruïneerd, aangezien er zoveel chloor in zat, dat je ongeveer 34 zwembaden in Nederland ermee had kunnen reinigen.

Na de jacuzzi even de douche ingesprongen om de ergste chloordampen van ons af te spoelen.
Daarna ontbijten en tja, drie mensen, drie meningen. Ik ben altijd wel in voor de Subway, Rick was meer van een McOntbijtje en Mark wilde in het hotel ontbijten.
Mark zijn optie was gelijk weggestemd, dus we liepen alvast richting de Walmart. Onderweg alvast even wat geld pinnen. De drive through ATM is toch wel een van mijn favorieten drive throughs :)
De strijd ging dus verder tussen McDonalds of Subway. Uiteindelijk kon ik zowel Rick als Mark over de streep trekken met IHOP, The International House Of Pancakes.

Nadat we heerlijk ontbeten hadden, met Pancakes, French Toast en nog meer ongezonde meuk zijn we nog een rondje gaan lopen bij de winkels. De camper konden we op zijn vroegst pas om half 1 ophalen.
Na het rondje weer naar het hotel, even uitchecken en met de taxi naar Road Bear. Twee jaar geleden hadden we een aardige collectie bij elkaar geleend, toch maar eens kijken of we dat kunnen overtreffen deze keer.
35 dollar en 20 minuten laten stonden we bij Road Bear. Ik ben dan toch weer zo nieuwsgierig dat ik graag wil weten welke camper we krijgen. Twee jaar geleden was het die mooie Leprechaun.
Even aan de balie vragen en wat was ik uhm, in ieder geval verrast. We hebben dit jaar geen Leprechaun, maar een Four natte Winds. Nouja, eerst maar eens kijken wat het gaat worden en vooral, wat voor spullen we alvast kunnen strunen.

Helaas staat er dit jaar niet eens een BBQ, geen koelbox. Tegenvallertje! Toch druppelen de mensen die hun camper komen droppen langzaam binnen.
We kunnen nu al een BBQ lenen, helaas geen Weber, maar een kwalitatief hoogstaande BBQ van 14 dollar. Gelukkig komen er nog meer mensen en zijn wij eigenlijk de enige die wachten op hun camper. Er komt nog een gezin uit Amerika, die een week zijn weggeweest, maar ook nog voor een week aan troep hebben staan. Dankzij hen kunnen we onze voorraad weer goed aanvullen.
Het resultaat iets minder dan 2 jaar geleden, maar toch zeker niet schamel. Na de verplichte uitleg en de 300 formulieren tekenen, blijkt dat er nog wat dingetjes gefixt moeten worden voordat we de camper kunnen meenemen (kleine schades).

Hij is niet zo klein als dat we dachten, maar wel heel anders ingedeeld. Al met al geen slechte camper, maar hebben we met zijn 3en wel het gevoel dat de camper van 2 jaar gelden wat relaxter en vooral praktischer is met meer opbergruimte.
Nu we kunnen gaan, gaan we eerst naar de Walmart om boodschappen in te slaan. We kunnen alles vinden, behalve onze geliefde diepgevroren New York Strip Steaks. Dan maar verder zoeken in andere winkels. De koelkast is weer goed gevuld, maar Rick mist zijn Budweisers nog. Even naar een andere supermarkt lost dat probleem op. Met een nog vollere koelkast kunnen we op weg naar Colorado Mills, een outlet center ten westen van Denver. Rick en ondertussen ook ik willen nog even kijken voor een nieuwe zwembroek. We kijken nog even voor een nieuwe Oakley voor Bram en wellicht komen we nog wat nieuwe schoenen tegen onderweg.
Missie zwembroek mislukt, maar Bram zijn Oakley is in de pocket en dat voor maar 64 dollar! Tevens hebben Rick en ik nieuwe slippers en als klap op de vuurpijl heeft Rick nog Vans gescoord.

We zijn een beetje moe van het shoppen en rondlopen (4x wat afrekenen bij de Target wordt vermoeiend 1x zonnebrand, 1x een bal, 1x charcoal lighter en de andere keer ben ik alweer vergeten) en besluiten richting Colorado Springs te rijden.

Een kleine 1.5 uur laten staan we op de camping. Eerst de koffers uitpakken en zorgen dat de Vier Natte Winden een beetje meer als thuis gaat voelen. De koffers kunnen in het ruim en de BBQ kan aan.
We hadden maar verse New York Strip Steaks meegenomen uit een andere winkel, 26 dollar armer en een gevulde pens verder zitten we nu mooi voor de camper naar muziek te luisteren. Deze camper heeft als noviteit dat we een radio op de slaapkamer hebben die ook de boxen buiten bedient.

Geer heeft in een record tijd nog een bus Pringles naar binnen geveegd en Mark klaagt al uren dat het of te koud is, of dat hij te moe is of dat zijn haar pijn doet.
We zitten lekker buiten, al begint het wel erg af te koelen. Over niet al te lange tijd zullen Mark en Rick wel hun mandje gaan opzoeken, ik probeer het zo lang als mogelijk te rekken.

Graag wil ik de deze zinnen gebruiken om nog een aantal schoonheden te tonen. Ondanks dat Mark en ik al bijna 12 jaar samen zijn, wordt onze relatie hier ernstig op de proef gesteld.

Introducing a selection of the candidates for the USA Beauty Contest 2015:

Morgen gaan we naar Black Canyon of the Gunnison, we gaan rijden via St Elmo, wat hopelijk geen commercieel uitgemolken Ghost town zal zijn. In BCofG zullen we geen WiFi hebben, dus de volgende blog zal iets langer op zich laten wachten.
Alvast een goede nacht voor ons en een goede dag voor jullie!