zaterdag 29 augustus 2015

Dag 1, Amsterdam naar Denver (door Michel)

Goedemorgen!

Het is nu 5 uur in de ochtend wanneer ik dit blog zit te typen. Dat wil zeggen dat ik, maar in dit geval wij, weer lekker op tijd wakker zijn geworden.

Gisterochtend begon de reis. Mark en ik waren op tijd wakker, dus even gedoucht, koffer de auto in en naar Rick gegaan. Eline was er al, die zou ons wegbrengen en de auto weer mee terug nemen.

We begonnen de vakantie natuurlijk met een file, dus uiteindelijk maar omgereden via Alkmaar.

Op Schiphol aangekomen, stond er een aardige rij voor de koffers te dumpen. Daarna security en vervolgens nog 2 uur wachten.
Begonnen met een ontbijtje en koffie.  Gelukkig had de vlucht van Amsterdam naar Frankfurt vertraging, maar niet zoveel dat we de connecting flight niet zouden halen.
Overstappen op Frankfurt ging soepel en snel. Het vliegtuig stond al klaar:
Met inchecken leek dat we de rij hadden tegen de wc aan, oftewel niemand meer voor je. Dat zou heel relaxt zijn geweest, ware het niet dat het online incheck systeem niet klopt en we dus weer opgescheept zaten met een jankend kind voor ons....

De vlucht verliep verder prima, duurde natuurlijk weer te lang, maar dat is altijd zo als je 9.5 uur moet vliegen.

Aangekomen in Denver ging het allemaal vlot, we waren zo door de douane. Wachten op de koffers duurde wel even. Op naar de shuttle bus naar het hotel.
Inchecken ging er vlot. De kamer is basic, maar prima.

Na het inchecken zijn we naar de overkant gelopen, daat ligt o.a. de Walmart en een boel vreetschuren.

Uiteindelijk zijn we beland bij Buffalo Wild Wings, waar we natuurlijk allemaal een extra mager gerecht hebben besteld en we konden genieten van een onwijs romantische setting.

Na het eten de Walmart nog even ingelopen voor wat water op de kamer en natuurlijk om te genieten van al het (vrouwelijk) schoon.

Mark en Rick gingen gelijk slapen, ik heb nog een filmpje gekeken en ben om 22.00 uur gaan slapen. om 00.00 was ik weer klaarwakker, dus dat was erg relaxt. Filmpje nog even verder gekeken en daarna weer in slaap gevallen. Werd wakker om 04.00 uur. Geen echte slechte prestatie zo voor de eerste dag. Mark en Rick zijn ook wakker, dus we lopen nu wat te kloten op telefoons.

Vandaag de dag dat we de camper kunnen ophalen. We gaan op tijd heen, zodat we weer goed kunnen strunen door alle spullen die mensen terugbrengen. We hopen op een betere opbrengst dan 2 jaar geleden, al is die moeilijk te overtreffen. Daarna nog even naar Colorado Mills (outletshopping). Rick heeft nog een nieuwe zwembroek nodig en Bram wil graag een goedkope Oakley!
We rijden verder naar Colorado Springs. Als het goed is hebben we daar ook WiFi, dus moeten we een update kunnen maken van de blog.